Bernhardina

Liten uppdatering

Kategori: Aktuellt, Foto - Ögonblick


Jag är så dålig på att uppdatera, jag vet...
 
Kommer nog inte att vara så aktiv framöver heller! Jag har en hel del att ta itu med i sommar, jobbar dessutom som frilansfotograf. Ovan ser ni tre bilder jag tog på olika event den senaste veckan.
 
Det är kul att ha en anledning att åka in till Stockholm, något jag kännt att jag inte direkt har haft när jag bor Uppsala. Men nu har jag åkt in fyra gånger på en vecka och hittar numera till Stureplan! Låter lite töntigt kanske, men jag har ju faktiskt inte varit i Stockholm särskilt mycket, som sagt.
 
I helgen är det midsommar och då ska jag koppla av tillsammans med mina älskade vänner och familj i Örebro. Kommer dessutom sticka iväg på Almedalsveckan i år! Ska bli oerhört kul! Jag har bara fina minnen av när jag var i Visby senast ♥
 
Puss till alla er som fortfarande kikar in här ibland.