Bernhardina

Tidigare opublicerad bild

Kategori: Aktuellt, Foto - Porträtt

 
Modell: Helena Bergström
 
Sitter och försöker ta fram 2014 års bästa bilder för att skapa en ny webbportfolio men det är banne mig inte lätt. Jag kan aldrig bestämma mig för vilka jag vill använda, för jag har så många som jag gillar. Dessutom är det ju helt olika beroende på vilken typ av fotograf jag vill vara. Porträttfotograf? Modefotograf? Det är två helt skilda genres och avgör helt vilka bilder som hamnar i portfolion.
 
Just nu känns mode/modellfotografi mer min grej. Svårare att satsa på dock, men jag vete tusan om jag överhuvudtaget kommer att satsa och isåfall blir det efter att jag har tagit min kandidatexamen. Hur som helst har jag en mängd plåtningar i vår också som antagligen hamnar i både mode och porträtt-kategorierna. Kanske ska ha två olika hemsidor? Haha, det skulle faktiskt underlätta...