Bernhardina

Fotat i Stockholm

Kategori: Foto - Natur, Foto - Porträtt

 
I söndags var jag i Stockholm på en workshop i ljussättning för fotografi! Det var sååå kul och jag fick en hel del vackra bilder med mig hem ♥ Jag plåtade bokstavligen hela dagen - från att jag gick upp klockan fyra på morgonen tills dess att jag kom hem vid åtta-tiden - gissa vem som var dödstrött på kvällen?
 
Den här veckan händer det stora: Jag åker hem till Örebro och hälsar på familjen! Stort för mig eftersom jag inte sett dem på vad som känns som en evighet och jag saknar ihjäl mig efter mina kompisar där också. Samtidigt påbörjas arbetet med min B-uppsats... spännande va? Vad jag jag skriva om tro? Det lutar åt feminism och det lutar åt sekelskiftet 1900, det är allt jag tänker säga ;)
 
Modell: Kristin C. Berglund