Bernhardina

Throwback Thrusday

Kategori: Aktuellt

 
Det känns som att det blivit en hel del självporträtt på bloggen på sistone. Hoppas du inte har något emot det! Den här bilden tog jag 2011 när jag lekte lite med Make Up. Tyckte resultatet blev väldigt coolt. Kan önska att jag hade såhär stora läppar på riktigt men man kan ju inte få allt här i livet ^^
 
Det börjar bli dags att boka mig som fotograf i sommar. Hör av dig på min mejl om du är intresserad: [email protected]. Intresseanmäl dig också för TFP, jag kommer ha lite projekt på gång så var inte blyg :) Min portfolio hittar du här: http://bernhardinahornstein.daportfolio.com/
 
OBS! Jag jobbar numera utan pålägg för resekostnader enbart i Örebro kommun. Önskar du studentbilder bör du boka innan den 14/5 (för 25% rabatt - slå till!).
Kommentera inlägget här: