Bernhardina

Bloggpaus

Kategori: Aktuellt

 
 
Japp, det är en sån där grej jag måste göra känner jag. Det är dags nu. Jag vill inte blogga på ett tag, så cyberspace får klara sig utan min förtjusande bilder och charmiga inlägg. Jag känner att det var ett tag sedan jag tog en riktig bloggpaus och det passar nu. På sommaren vill jag mest softa och vara utomhus mycket - men det betyder ju att jag kommer ha en hel del att dela med mig av i höst när bloggen drar igång igen :)
 
På facebook kan du följa mina fotosessioner genom att gilla @BernhardinaPhotography! På Instragram är jag aktiv under hela sommaren på @bernhardina. Jag slänger nog upp ett inlägg här då och då. Jag har ju min serie Valvaka för Latmaskar och så dyker det nog upp en och annan recension. Min och Elias film är i slutarbetet så den ska upp också förstås!
 
Det kommer alltså inte att stå helt still på bloggen - men ganska still. Jag kör på igen i höst! Hoppas du kikar in då för gamla tiders skull ♥ ♥ ♥
 
PS! Ventileringen av min uppsats gick bättre än väntat! Är otroligt nöjd och tror att jag har chans till högsta betyg! DET BETYDER SJUKT MYCKET FÖR MIG!
 
Kommentera inlägget här: