Bernhardina

Ursäkta

Kategori: Aktuellt, Mitt.. Liv

Ja, julstjärnan har fortfarande inte lämnat mitt fönster! Fast plasten har förstås rykt nu ;)
 
Ursäkta dålig januari-uppdatering! Jobbade som en tok in i det sista med mitt PM om svensk politik under mellankrigstiden och det verkar som att det lönat sig! Ventileringen i fredags gick superbra och jag är själv väldigt nöjd med vad jag och de andra i min grupp presterade. Känns som en riktigt bra avslutning på kursen inför Historia B som börjar på måndag! Tänk att jag ska skriva min B-uppsats i vår!! Tiden bara rusar utanför mitt fönster! Det är som att sitta på ett tåg som passerar ett vinterlandskap, jag svär - imorgon när jag vaknar kommer det vara vår där ute!
 
Saker som du kan se fram emot på bloggen innan dess:
 
- Ny konst jag jobbar med just nu! + tutorials, äntligen!
- Porträtt på två väldigt talangfulla musiker!
- Flera nya recensioner!
- Premiären av min kortfilm!
 
STAY TUNED, eh?