Bernhardina

En lång hobbit?

Kategori: Mitt.. Liv


Nu var det länge sen jag lade upp ego-pics på bloggen... så tadaa! Jag lade märke till en sak, och det är att jag ser ut som en hobbit. Tänk dig mig i krull-lockigt hår, en lång svepande kjol och bärandes på en korg potatis. En kort jag alltså. Just nu är jag något lång för att vara hobbit. Alla i min familj är jättelånga, jag är kortast med mina 177 cm. Men kanske, KANSKE, har jag hobbit-blod från någon avlägsen släkting? ;) Hoppas kan man ju...
 
I helgen har jag inte gjort så mycket alls faktiskt. Panikar över all kurslitteratur jag ännu inte införskaffat, typ det, och längtar efter sommaren. Sommaren är badass, det måste du hålla med om. Nu räcker det faktiskt med mörker och kyla. Kom vårsolen, så springer vi ikapp!
 
Tänkt mycket på min musik på sistone och hur jag inte borde hålla den gömd för nyfikna öron... vad är det egentligen som stoppar mig?