Bernhardina

Maten och släkten

Kategori: Mitt.. Liv

 
Såhär mysigt hade vi på juldagen hos kusinerna! Min pappa och farmor på bilden. Det är alltid trevligt att träffa henne eftersom hon bor i Hastings, och mina morföräldrar lever inte och inte heller min farfar. Dessutom är det sjukt trevligt med släkträffar på pappas sida, då människorna där är så himla ödmjuka och härliga. Det är synd att vi inte bor närmare varandra!
 
I helgen ska jag filma den allra sista scenen på Exteratio. Ironiskt nog filmade vi den första scenen för nästan ett helt år sedan. Känns som slutet på en era...! Jag och Elias har förstås redan börjat med efterarbetet för länge sen. Filmen är i princip klippt, det fattas bara vissa små bitar till pusslet som vi ska fixa på söndag. Sedan dröjer det inte länge innan det är dags att presentera den för världen ;)
 
Fast först blir det att fira min fina vän Linnea som fyllde 20 år igår! Fest i Kumla alltså, kommer att bli awesomeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!