Bernhardina

Sista veckan i Uppsala + sista inspelningsdagen för filmen

Kategori: Mitt.. Liv

Utlovade mer seriösa selfies ;)
 
SISTA VECKAN I UPPSALA!!! Innan hösten alltså! Det är alltså inte något farväl direkt utan ett på återseende. På lördag flyttar jag iväg för att spendera resten av terminen med familjen i Örebro ♥ Ser fram emot att kunna träffa mina äldre vänner också, ser ju dem inte alls på samma sätt som på gymnasiet numera :(
 
Min påskhelg har varit helt okej! Adriana kom och stannade en natt, det var riktigt härligt att se henne igen. Sedan blev jag sjuk så det var mindre kul. Men innan dess hann jag och Elias spela in det sista till vår kortfilm, några klipp för pick ups och en kortare scen, och jag hann även med en hel del audio post production/ljuddesign (vilket jag ALDRIG sysslat med tidigare så det här blir spännande). Det kändes lite lustigt att återvända till Örebro universitet (vår inspelningsplats) för jag är så van vid att se alla rum på film och sedan är man där igen, ett år efter att vi börjat filma. Såg exakt likadant ut!
 
Så det här tåget tuffar på! Ånga i maskinen, nu slutspörtar vi till premiären!!! :D