Bernhardina

Flyttar hem

Kategori: Foto - Modell

Modell: Elin Agorelius
 
Lite fotofint såhär en tisdag mitt i veckan! Jag hoppas kunna få mer tid för fotograferandet i sommar (om det blir någon, det SNÖADE i Uppsala i morse!!)
 
Lite uppdateringar på mitt liv också: Jo, det går som smort. Nu har jag sagt upp mitt rum så jag flyttar från Uppsala redan om tre veckor! Anledningen är att det är bättre ekonomiskt för mig att läsa resten av terminen i Örebro. Min hyra och boendesituation är ganska unken, och så ska jag ju skriva B-uppsats och det gör jag bäst i gamla hederliga Nerike ;) Jag är SÅHÄÄÄÄRRRRRR glad över att jag ska flytta hem! Jag trivs i Uppsala men inte alls med mitt boende, så är lättad över att inte behöva forstätta bo som jag gör nu!
 
Har inte bestämt vilket ämne jag ska skriva om än men... historia lär det bli, HEHEHE!