Bernhardina

Det nalkas filmpremiär!

Kategori: Aktuellt, Dagens Småkul, Film

En liten teaser-bild från EXTERATIO bjuds på idag. Pausade på ett random ställe i filmen och fick denna snygga screencap - Elias Gruvberger i fokus!
 
På tal om filmen, nu är det snart dags att släppa den och jag är hur nöjd som helst med resultatet. För att vara den första filmen jag gjort är den faktiskt helt okej. Jag är taggad på att höra vad du och alla andra tycker! Och sedan är jag taggad på att skriva nya kortfilmer och spela in dem. Jag och Elias har ju i princip jobbat på EXTERATIO sedan två och ett halvt år tillbaka. Det är klart att man tröttnar tillslut, men vi är ju bara två personer och det blir nästan en halvtimmes lång film. Just nu håller jag tummarna för att vi ska kunna släppa den i slutet av april, för jag vill verkligen kunna fokusera helt på B-uppsatsen i maj!
 
Hur som helst, spännande att vara såhär i slutskedet av produktionen. Skulle jag göra om detta? Skulle jag ta mig igenom blod, svett och tårar för att skapa ännu en film? Hell yes!
 
Se vår teaser trailer HÄR.