Bernhardina

Ge mig nått som känns

Kategori: Mitt.. Liv

 
Här har det varit lite dött ett tag! Jag har varit väldigt upptagen med mina universitetsansökningar till Skottland men nu är jag äntligen klar! SKÖNT!!! Är dock väldigt nervös... jag vill verkligen plugga historia där men biter naglar och undrar; har jag tillräckligt bra betyg? Var mitt personliga brev övertygande? Jag lär få veta från de flesta universitet om jag kommit in senast i april, men det kan dröja fram till maj om man har otur... :S
 
Under tiden håller jag på med flera saker: projektarbete, tar igen det som jag missade när jag var hemma från skolan i december samt tecknar igen. Det var ett tag sen jag bara kladdade... det är så avkopplande att sitta med blyertspennan och lyssna på fin musik. Kent passar bra för tillfället ♥