Bernhardina

Arkivbilder

Kategori: Foto - Modell


Modell: Helena

Jag har börjat på en ny kurs! Filosofi A - 50 poäng. Har en känsla av att det kommer att bli en riktigt  spännande höst..!

I brist på ork lägger jag upp två bilder ni redan sett - haha! Förlåt, jag är bara för trött. Istället kan jag bjuda på några låttips som inte egentligen har något med varandra att göra, de är bara bra låtar helt enkelt. Ha det gött! ♥

Dagens musiktips:
Madness of Love - Raphael Gualazzi
Never let me down again - Depeche Mode
Snälla bli min - Veronica Maggio
No Jesus Christ - Seether
Together we will live forever - Clint Mansell
High Speed - Coldplay

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2011-08-29 | 21:57:22

    Du är grym på att fota!! :D Kolla gärna in min blogg <3

  • Elsa säger:
    2011-08-29 | 21:58:53

    Hahaha du lyssnar verkligen på ALLT!! ;)

  • Emma Sandkvist säger:
    2011-09-02 | 16:51:00
    Bloggadress: http://emmasandkvist.blogspot.com

    Vi har också precis påbörjat Filosofi A kursen och jag måste säga att den verkar... väldigt spännande. Vi kommer att vara riktigt djupa efter detta, eller vad tror du?

    Supervackra bilder på en supervacker Helle förresten!

Kommentera inlägget här: