Bernhardina

Örebro slott i oljepastell

Kategori: Konst - Akvarell & Pastell



Äntligen blev den färdig! Det här var nog det första riktiga projektet vi påbörjade på bildkursen i höstas. Jag blev aldrig riktigt färdig och har jobbat lite då och då sedan dess. Kritor är inte riktigt min grej, och perspektivet på denna är inte direkt outstanding, men jag är ändå skapligt nöjd!

Och så var det påsklov! Härligt med en ledig vecka - jag ska fokusera på att filma klart och börja klippa musikvideon. Hoppas på att få träffa Adriana också, vi får se hur det blir med det.

Och så ska jag skriva såklart! Försöka iallafall

KOMMENTARER:

  • A säger:
    2011-04-15 | 18:41:35

    Du är så duktig!! :D

  • Mathilda säger:
    2011-04-15 | 18:41:57

    Shit vad fin! :)

  • Sara säger:
    2011-04-15 | 18:43:04

    Jag har lov veckan efter -.- riktigt fin bild! :P

  • Rania säger:
    2011-04-16 | 19:29:54
    Bloggadress: http://raniaphoto.blogg.se/

    thanks! ^^

Kommentera inlägget här: