Bernhardina

Min första tenta nu då!

Kategori: Foto - Porträtt

Modell: Louise Tauman
 
Jag har hittat världens bästa fotoplats på ladugårdsgärdet i Stockholm, blir så glad! Jag har alltid problem när jag ska fota i huvustaden eftersom jag inte känner till den så bra, men nu börjar jag samla på mig en del favoritplatser! Längtar dock till varmare dagar, för jag gillar att jobba utomhus med naturligt ljus, men igår var det sådär trist, blött och grått ute. Bilderna blev dock skitbra! Lägger upp inom kort.
 
Just nu pluggar jag till en tenta i antik konsthistoria vilket är väldigt spännande och väldigt läskigt eftersom det blir min första tenta. Japp, efter tre terminer på universitetet kommer den slutligen! Blir finemang att sitta på min födelsedag och råplugga - tentan är nämligen dagen därpå! Ljuva värld! Förhoppningsvis blir det inte min sista födelsedag, för det vore rejält sorgligt...
 
Ser fram emot att ha en slags plugg-mys-i-soffan-med-tårta-och-en-tjock-konstbok-födelsedag! Förmodligen blir det dock en hel del stress som jag förtränger ur min förskönande vision av dagen... ^^