Bernhardina

KARLSTAD ♥

Kategori: Dagens Småkul, Foto - Övrigt

 
 
Jag var i Karlstad över nyår, på lite platser som betytt mycket för mig och jag tänkte visa dem nu! Det här huset växte jag upp i och sprang runt i som en liten barnrumpa. På bilden är jag och Adriana, min äldsta vän och vi växte upp i Karlstad tills jag flyttade, men så awesome som vi är höll vi kontakten ändå! Jag ser henne som den syster jag aldrig fick ♥
 

Andra våningen ♥ där bodde jag och min bror som barn!
 
 
På den här cykelvägen lärde jag mig cykla. På andra sidan gatan ligger sjukhuset där jag föddes.
 
 
Gamla skolgården utanför Kvarnbergsskolan där jag gick i förskolan. De här bollarna har Adriana hjälpt till att måla när hon var en liten fis ♥ Jag utmanar dig härmed, Adriana, att måla samma bollar idag och se om du har utvecklats!
 
 
Adriana vid platsen för en traumatisk händelse. Här smällde jag hennes huvud i rutschkanan av någon obegriplig anledning. Hon minns inte händelsen.
 

Dagiset där jag tillbringade mina första år. Jag minns förvånadsvärt mycket från den tiden faktiskt. Älskade mina dagisfröknar så himla mycket och lärde känna Adriana förstås. Ah, de ljuva dagisåren ;)