Bernhardina

InNeBanDy -13

Kategori: Mitt.. Kulturliv

Helena och jag som... norrlänningar!
 
I torsdags var det den årliga innebandynatten! Jag och Helena var snygga som vanligt, fast det blev ganska lite innebandy och ganska mycket flumm, pizza och vampyrfilm (nej, inte twilight)... men mysigt var det iaf. Det innebär också att jag har haft långhelg, fredagens skola var inställd och jag spenderade istället tiden med att skriva manus till min och Elias film. Förhoppningsvis ratar han inte mina ändringar... cross fingers!

KOMMENTARER:

  • Simon F säger:
    2013-01-29 | 04:29:10

    Den till vänster stämmer väl ganska bra, men inte riktigt den till höger. För fancy för en riktig skogsnorrlänning. Fast visst ser man folk med sånt där hyfsat ofta, beroende på årstid så klart. Under vintertid är väl högra hyfsat vanlig, men oftast inte inne i orterna, utan då folk är ute och fiskar eller liknande. Annars så är det vanlig mössa och halsduk som gäller i våra -25 till -30 grader!

    Svar: HEJ SIMON :)Okay, ja jag var lite mindre förberedd än Helena så jag fick improvisera! Fy sjutton så kallt, vet inte om jag skulle stå ut att bo i norrland! Har aldrig varit längre norr ut än Falun haha...!
    Bernhardina

Kommentera inlägget här: