Bernhardina

Gamla bilder är trevligt ibland

Kategori: Förvirrade Jag

 
Har jag blivit fulare? Eller har jag bara alltid varit duktig på photoshop?
 
Sitter och kollar genom gamla bilder på datorn (brunett-tiderna wohoo!) och blir påmind om de gamla komplexen. T.ex. trodde jag att jag hade fetma 2010 vilket jag ser nu att jag uppenbarligen inte hade >.< Så typiskt att man ska komma på det i efterhand... Iallafall, bli inte lurade - den där 2010-bilden är retucherad till höjderna, jag är inte ens i närheten av så snygg på riktigt. En annan rolig grej jag har upptäckte är att jag gör typ Tyra-Banks-smizet på alla bilder från 2009 och framåt... haha! Jag erkänner, jag brukade vara en ANTM-nörd jag också! Jaja, numera ler jag på kort... för det mesta... ;)
 
Funderar på att lägga upp ett videoinlägg och visa mitt nya rum, skulle ni gilla det? ♥