Bernhardina

Bloggstillestånd del 3

Kategori: Foto - Natur


Tagen med Nikon D80

Hoppas att alla har en awesome skolavslutning/ledighet! Ifall vi inte hörs innan.. men förhoppningsvis är bloggstilleståndet över tills dess. Jag klagar väl inte direkt, vädret är underbart och jag är gärna utomhus så mycket som möjligt :) Enligt mig har sommarlovet redan börjat, eftersom vi knappt har några dagar i skolan nästa vecka och veckan efter det. Jag ska spendera lovet med att genomföra diverse projekt jag planerat under våren. Det kommer att bli awesome, ni får såklart ta del av allt på bloggen när den är up and running! Tills dess; ha en supervecka! ♥

KOMMENTARER:

  • Fatma säger:
    2011-05-29 | 13:48:55
    Bloggadress: http://islambloggen.blogg.se/

    Åååå längtar efter att få del av allt!

  • Oskar säger:
    2011-05-29 | 13:49:56

    Kommer till dig imorgon så kan vi laga lasagne igen. :)

  • B säger:
    2011-05-29 | 14:00:21

    LÄGG NER Tom!

  • Sanna säger:
    2011-05-29 | 14:00:57

    Shit vilken fin bild! :D ♥

Kommentera inlägget här: