Bernhardina

Febrig

Kategori: Digital Art

Äldre bild gjord i Adobe Photoshop Elements 6.0 + Wacom Bamboo A5

Jag lovade att slänga upp lite bilder från Where The Action Is, men jag ligger för tillfället i sängen med feber. Har bränt mig också, min näsa, mina armar och mina axlar är knallröda vilket gör att jag bävar inför att gå ut sedan den soliga festivalen. Men det var fantastiskt! Det blev en solig sommarkväll i Göteborg! Bilder kommer ♥
På tal om bilder - jag har så otroligt mycket att dela med mig av!
Kommer snart på en blogg nära dig ♥

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2011-06-30 | 22:49:14

    Du är så begåvad, älskar dina bilder och din blogg! :D

  • Elsa säger:
    2011-06-30 | 22:49:41

    Krya på dig!! :*

  • A säger:
    2011-06-30 | 22:50:03

    Vill se bilder från festivalen!! :D var Coldpaly bra??

Kommentera inlägget här: