Bernhardina

Sweet dreams

Kategori: Foto - Modell

Modell: Amelie
MUA: Alice
Fotograf: Bernhardina Hörnstein (jaa det är jag)
 
Wohaaa här kommer ännu en bild! Ska ladda upp de flesta nu i veckan, har en eller två kvar från sessionen som inte är riktigt färdiga, men snart så. Riktigt nöjd med dessa bilder, kanske för att jag samarbetade med så talangfulla personer och för att det var en helt ny miljö att fota i (Stockholm)! Hope u like it ;)
 
Så gott folk, vad händer i veckan? Själv ska man ju plugga (surprise!) och försöka att skaffa trådlös internet till min stationära dator så att jag kan blogga lite oftare. Åh just det, jag måste bara berätta; idag var jag och storshoppade mat på Coop Forum för första gången! Det är ju faktiskt nytt med storhandel när man har flyttat hemifrån! Tyckte att jag skötte mig bra men kom på mig själv med att gå runt och överväga allt som såg lockande chokladigt ut vilket var mindre bra. Så nu har jag brownies i skafferiet. Ajjabaja! Men det finns så sjukt mycket i sånna affärer som man vill testa men som egentligen är ganska onödiga köp. STÅ EMOT FRESTELSEN!! STÅ. EMOT. DEN... ngnghghghghh.... 
 
Jag ska nog gå och ta mig en natt-brownie. Så hörs vi ♥