Bernhardina

Här ska skrivas PM!

Kategori: Mitt.. Liv

Marängsviss - bra medicin mot skoltrötthet! Och så min nya tandborste som lovat - fin och lila ;)
 
Onsdag idag! Jag väntar på snön just nu. Uppsala är jättevackert och det är perfekt väder - men ingen snö? 
 
Den här veckan var första gången jag lyckades läsa ut en hel bok inför ett seminarium vilket jag kände mig lite fånigt stolt över. Vi pratade om den svenska modellen, vilket jag tycker är mycket intressant eftersom jag är politiskt intresserad och det är något som fortfarande diskuteras. Ska skriva ett PM i samma ämne till på fredag så det är fullt upp just nu. Jag blir bara gladare och gladare över att jag valde att läsa historia på universitetet - man blir så allmänbildad! Det hade jag lustigt nog inte väntat mig...
 
Köpte glass och lussekatter också, det är ju ändå lill-lördag ♥