Bernhardina

Stephen Silver går rakt på sak!

Kategori: Tips - Fototips

 
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Alla som håller på med något kreativt; konst, foto, musik eller annat borde ägna fem minuter till att kolla på den här videon. Stephen Silver är en känd concept artist.
 
Angående det han säger: Det här är anledningen till att jag inte fotograferar gratis på begäran. Det kräver min tid, det kräver min erfarenhet för att inte tala om min otroligt dyra kamerautrustning! Jag fotar bara andra gratis när jag har egna projekt på gång och behöver modeller. Det har blivit så iallafall på senare tid, när jag utvecklats och faktiskt börjat kalla mig själv semiprofessionell.
 
Det är samma sak med konsten, fast den gör jag ju mest för skojs skull! I sommar ska jag utveckla min digitala portfolio och då kanske jag blir mer öppen för affärer ^^