Bernhardina

Human behavioooor....

Kategori: Foto - Övrigt, Mitt.. Liv

Ännu en bild från estetarnas musikal "En Midsommarnattsdröm"
 
Idag blir det IKEA! Mår lite bättre, har kännt mig lite dålig de senaste dagarna därav inget bloggande... Nu ska jag och mamma leta efter ny läslampa för den vid soffan är stendöd. Soffan är min favoritläsplats, har ni också sånna ställen? Jag gillar inte att läsa i min egen säng av någon anledning. Jag ligger överhuvudtaget inte så ofta i min säng när jag inte ska sova.
 
Jag har kommit in i ett strukturerat skrivande. Minst ett tusen ord varje morgon och jag har kört så i en vecka. Det går bra, lite skumt är det ibland att gå upp kl 06:00 fastän man är ledig, men det är så otroligt skönt att sitta och skriva vid den tiden, I don't know why! För er som inte vet håller jag på med en ungdomsroman, min första längre text... spännande, eller hur? ♥
 
Tsss, jag är så hemlighetsfull av mig! Men det är allt ni får veta just nu. Muahah.