Bernhardina

Gammalt men fint

Kategori: Foto - Övrigt, Mitt.. Liv

 
Jag älskar att hitta gamla och jättefina bilder i min dator! Har så många filer nu att det är svårt att hålla reda på allt! Borde göra en rensing av datorn nu när de tar större plats också...
 
Jag har haft ett väldigt mysigt sportlov! Inte så mycket sport, men lite träning som core och yoga (räknas det?) och trevliga kompisbesök. Besökte min fina kusin-vitamin i torsdags och hennes nya lägenhet, fick lunch och hade väldigt trevligt! Igår blev jag och Linnéa (som fyllde år nyligen) firad av vår sockersöta vännina Helena som bjöd på smördegsinbakad fläskfilé (nomnom!!) och det var också väldigt trevligt! Annars har jag haft fullt upp med projektarbetet - PUH vad det ska bli skönt att ha det färdigt! Bilder kommer förstås ;)
 
På måndag blir jag hela 19! jÄÄÄÄVLAAAR vad tiden går!