Bernhardina

Uppdatering om filmen

Kategori: Film, Projekt

Elias Gruvberger ur EXTERATIO (kommer 2013)
 
Jag vill väldigt gärna ge er filmat material och inte bara en massa screencaps, men snart, SNART kommer det en trailer och jag lovar att lägga upp den på bloggen det första jag gör! Som ni ser har Elias (min medproducent) också en roll i filmen! Vad håller han i tror ni? En pistol kanske? Den som lever får veta!!! Haha okej, jag ska försöka vara lite konkret, vet att ni är många nyfikna som vill veta när filmen kommer osv. Troligtvis i höst, om jag ska vara lite mer specifik skulle jag chansa på oktober. Egentligen skulle den ha premiär i sommar men strul med skådespelare gjorde att vi fick skjuta på det. Om det är något jag har lärt mig är det att det tar sjukt lång tid med även ett kortfilmsprojekt som det här. När vi är klara kommer vi ha jobbat på samma film i två år. Galet!
 
Resultatet måste bli fantastiskt. Jag nöjer mig inte med något annat!