Bernhardina

Sommaren blir höst

Kategori: Mitt.. Liv

 
SERIÖST? De här bilderna tog jag från mitt fönster med en timmes mellanrum... höstvädret går mig faktiskt på nerverna! Ena sekunder bara ÖSER det ner, sen blir det fint igen, sen ser det ut som att det kommer att bli mer regn och det slutar med att... just det, inget händer.
 
Brorsan fyller år imorgon så det blir fira hela dagen! Och jag som avstått från godis, glass, kakor och snacks i en hel månad (!!) får mitt första undantag! Choklad kommer jag att häva i mig, för det är det jag saknar mest! En hel söndag med choklad ♥ Sen blir det förbud igen fram tills jul... åh jesus alltså...
 
Vill åka till ett varmt och soligt ställe! Kanske det behövs en semester snart?
EHUM... har bara gått en månad i skolan och jag behöver en SEMESTER? En spark i baken snarare... x)