Bernhardina

Svartvita dagar

Kategori: Aktuellt, Mitt.. Kulturliv, Mitt.. Liv

 
Sitter hemma i ensamhet och tystnad. Anna var precis här med blåbärste och lussekatt. Dagen [läs:livet] känns genast mycket bättre efter fika med en god vän! Tyvärr är knät sämre, men man får bita ihop och hoppas att sjukgymnastiken om en vecka gör susen!
 
Jag har spenderat dagen med att längta efter The Hobbit! Premiären var i natt och min faster skickade en massa bilder från Wellington som fick mig att vilja hoppa på nästa plan till NZ och strunta i kryckor och knäont. Längtar tills midnattsvisningen i Örebro den tolfte (om jag får biljetter)! Nämnde jag att vi fixade biljetter till ESC i Malmö förresten? Inte den riktiga finalen, men genrepet tidigare samma dag... Längtar till mycket just nu!
 
Nu ska jag och Tom kolla på Sherlock och försöka fjäska till oss lite pizzapengar från mamma!