Bernhardina

I mitt huvud

Kategori: Konst - In Progress/Making Of, Mitt.. Kulturliv, Mitt.. Liv

 
Förutom tokiga helvita stilleben är detta vad mitt liv handlar om just nu:
 
# Projektarbetet. Fortfarande inte helt säker på hur utställningen kommer att bli. Jag har svårt att fastställa något överhuvudtaget vad gäller utforming, plats, tid, antal bilder... till och med motiv! Klura klura...
 
# Universitetet. Vill så gärna vara felfri i skolan men det går inte som jag vill. Har en massa rester jag vill bli av med innan ansökan i januari... hoppas på Edinburgh men det känns som önsketänkande. Är nervös för allt; för personligt brev, för referens, för betyg, för erbjudande, för att hoppas för mycket...
 
# Filmen. Jag har inte skrivit så mycket om det på bloggen men jag och en klasskamrat ska göra en kortfilm och det är mitt första riktigt seriösa filmprojekt. Just nu ser jag väldigt mycket fram emot januari då vi ska påbörja inspelningen. Jag har lärt mig otroligt mycket om produktion hitills och ser fram emot att lära mig ännu mer! Och mer! Och meeeeeer!
 
# Musik. Underbar musik man inte kan få nog av; nya skivan från Flyleaf samt att jag ska se Marilyn Manson live i Stockholm om bara en månad! Shittapommesfritta liksom! Kommer bli drag!
 
# The Hobbit. Åh vad jag älskar den boken. Hoppas att jag älskar filmen lika mycket. ME WAIT? NO CAN DO.