Bernhardina

Fredagens fotoutflykt

Kategori: Foto - Porträtt, Foto - Ögonblick

Sara & Helena ♥
 
För er som undrar; tack, det är fortfarande uselt med benet! Haltar runt här hemma och försöker lära om mig hur man går och använder händerna samtidigt. Resultatet är att det inte går. Brorsan får hämta saker åt mig var tionde sekund och i vanliga fall hade jag tyckt att det var superkul, men nu känner jag mig bara till besvär... usch!
 
Här är några av bilderna vi tog innan olyckan! Sara och Helena är så fina båda två och jag gillade verkligen ljuset på platsen vi fotade så det var riktigt synd att vi inte hann ta mer kort... men jag gillar det lilla vi fick! Alla hade med sig varsin kamera och det var jättemysigt! Förhoppningsvis gör vi en liknande utflykt när jag blivit bättre.
 
Hoppas ni har en härligare helg än jag! Pöss ♥