Bernhardina

Eh

Kategori: Förvirrade Jag


Foto: Tom Hörnstein
Modell: Jag

Jag har suttit med en pensel i handen de senaste tre timmarna. Tyvärr kan jag inte visa er vad jag håller på med, inte än. Ni kommer att förstå varför! :)

Igår var jag med på ett seminarie om drömmar (under kursen Psykologi A) och jag blev väldigt intresserad av ämnet. Varför drömmer vi? Vad är drömmar? Har de något "budskap"? Tänkte faktiskt börja forska på allvar om detta, har alltid funnit medvetslöshet fascinerande. Tydligen får vi sämre minne när vi sover (det är ju inte så konstigt) så drömmarna är det enda vi minns från den perioden! Hur coolt är inte det?

Har en väldans massa filosofiska texter som bara ligger och skräpar på datorn... vi får se om jag vill tråka ut er med dom någon gång! ♥
Kommentera inlägget här: