Bernhardina

Mellandagar

Kategori: Aktuellt

 
Var hos kusinerna dagarna efter jul! Har inte sett dem på flera år så det var väldigt trevligt! Så skönt att komma ut lite också nu när jag kan gå utan kryckor... knät blir bättre och bättre. Tänkte dra till gymmet och cykla lite imorgon, lär göra mig gott efter en chokladsprängd jul.
 
Pengarna var ju slut inför mellandagarna, men äh, har allt jag behöver för tillfället. Fick fina julklappar som bestod av böcker, The Sims 3-spel och kläder så jag ska nog klara mig under ledigheten! Så videobloggade jag ju för första gången! Haha, det väntade ni er inte va? ;) Jag tyckte att det var så roligt att jag skrattade mig genom hela tagningen, därav den illa klippningen... sen är det så svårt att veta vad man ska säga...
 
Hejhej, liksom ♥ 
Kommentera inlägget här: