Bernhardina

Två saker jag tänkt på idag...

Kategori: Mitt.. Liv


Helena och jag, hösten 2010
Foto: Felicia Karlsson

Jag kan inte fatta att över ett år har gått sedan jag (nervös och ivrig) promenerade in på Karolinska skolan för första gången. Det är läskigt hur snabbt tiden går. Jag kände ingen i min nya klass när jag började ettan, men nu kan jag inte tänka mig en tid då jag inte gjorde det! Hur gick det här till..?

Något annat nostalgiskt jag tänkt på idag är klassikern Tintin! Jag ska faktiskt gå upp på stan och se den nya filmen i 3D precis efter att jag postar det här inlägget. Tintin var min barndomshjälte och idag har jag suttit på youtube och tittat på gamla klipp från serien - shit, vad länge sen det var nu! Och jag blir alldeles överväldigad och lycklig och hoppas att den nya filmen bidrar med samma underbara känsla! ♥
Kommentera inlägget här: