Bernhardina

Bakom kulisserna på "Mörkt Ljus" och "Sandstorm" (FilmDans11)

Kategori: Film

Foton: Film i Örebro län och Danskonsulentverksamheten Örebroregionen

¨
Hanna, Martin, Camilla, jag och Bonita Drake, filmregissör


Bonita visar dansklipp för oss filmare, exempel på vad som funkar och inte funkar


Martin och Hanna filmar


Hanna med kameran


Våra fantastiska dansare Elsa och Moa


Elsa


Jag och Camilla filmar Moa i studion





Andra helgen; redigeringen. Första bilden: Hanna, Martin och Elsa. Andra bilden: Moa, Camilla och jag (Bonita och Jerry i bakgrunden).

Sådär! Här var lite foton från FilmDans11 och "Mörkt Ljus", filmprojektet jag påbörjat i ett sammarbete med Camilla Wall och Moa Bolin. Jag är inte överväldigad av resultatet (når inte upp till min vanliga standard) MEN om du skulle vilja gå på premiären på Kulturnatten gäller 11 November klockan 19:00 i Konserthuset (i Örebro). Då visas också den andra filmen "Sandstorm" av Hanna Gerin och Martin Risberg. 
Kommentera inlägget här: