Bernhardina

Bloggstillestånd

Kategori: Foto - Natur


Slänger upp en bortglömd bild från sommaren 2009. Tagen med Nikon D80.

Fortfarande fel på internet, därav bloggstillestånd under de senaste och kommande dagarna. Synd - det har hänt en massa saker jag inte kunnat blogga om. Men jag får väl helt enkelt ha lite tålamod, försöka kontakta någon som kan hjälpa mig med problemet. Så länge ska jag teckna och fotografera istället för att blogga eftersom: Maj = inspiration! Jag längtar som tusan till sommarlovet så att jag kan sätta igång med alla spännande projekt jag planerat under våren! Nästa gång jag bloggar har jag fixat en ny bloggdesign, och en massa nya och festliga bilder! ^^ ♥

KOMMENTARER:

  • Sandra säger:
    2011-05-05 | 10:26:27

    Jobbigt med internet problem! Hoppas det löser sig! :) Väldigt vacker bild ♥

  • Lina- säger:
    2011-05-05 | 10:27:04

    Wow, vilken bild!

  • Madde K säger:
    2011-05-05 | 10:27:36

    Älskar bilden! Fin blogg ;)

  • Jesse säger:
    2011-05-10 | 14:12:54

    Vacker bild :o

Kommentera inlägget här: