Bernhardina

Bloggstillestånd del 2

Kategori: Foto - Natur


Såhär vackert var det vid nere vid strandpromenaden en Novembermorgon 2008 ♥

Ehum ja, jag tänkte bara uppdatera lite. Från en skoldator också, fantastiskt -.-

Allt är bra med mig, jag är helt uppslukad av Hockey-VM just nu - hoppas såklart på en pallplats för Sverige! Ska bli kul att se ESC-kvalen också, där jag inte hoppas på en finalplats för Sverige (är jag landsförrädare nu?) men jag hatar liksom Saade-låten.. USCHE.

Det är helt sjukt med bara en månad till sommarlov! Nyss sjöng man in våren - nu är det nästan som att vi sjunger ut den igen med konserten ikväll (kom dit vetja, om du bor i Örebro; börjar k 19:00 i Filadelfiakyrkan!). Samtidigt som det är härligt med värme får jag kläd-dilemman eftersom vissa går i shorts och linne och andra i heltäckande och jackor (jag hör till de senare stackarna). Personligen tycker jag att det fortfarande är för kallt med sommarkläder - men för varmt med apriljackan. Det är som att vädret försöker lura en till att bli förkyld.

Nu har jag praktik i tre dagar (synonym med ledighet!) och sen är det ynka tre veckor kvar tills det att sommaren offentligt är här. Tre veckor!!

KOMMENTARER:

  • A säger:
    2011-05-10 | 14:14:10

    Jag klär mig i shorts, fast jag har alltid en kofta till :) Håller med - det blir lite kallt annars ^^ puss ♥

  • Elsa säger:
    2011-05-10 | 14:16:12

    VAARRT ÄR DU?? VARFÖR SVARAR DU INTEEE PÅ FB? Okej Inter-Nettan har gått och dött, men sms existerar faktiskt!!? ♥

  • Alva säger:
    2011-05-10 | 19:34:14
    Bloggadress: http://alvatenor.blogg.se/

    FUUUUUUUCK jag missade vårkonserten!! Jäkla bajs apa! Åh hoppas det var bra och att du hade det kul i alla fall! PUSS <3

  • Ahmed säger:
    2011-05-14 | 15:34:05

    Hej Bernie, jag kommer förbi imorgon så kan vi laga lasagne :)

  • Anne säger:
    2011-05-18 | 10:52:11

    Wow vilken fin bild! ^^

  • lillan säger:
    2011-05-28 | 13:00:14
    Bloggadress: http://lillanslillablogg.blogg.se/

    sup homie

Kommentera inlägget här: