Bernhardina

En manlig kropp i mina armar

Kategori: Digital Art



Människan är skitkul att teckna, men jag har aldrig riktigt förstått mig på den manliga kroppen! Den är liksom rak och konstig.. haha, precis som med allt annat jag tecknar vill jag använda mig av runda former. Jag får väl helt enkelt börja studera män i min omgivning. Lite diskret sådär.

Jag är inte död -
förlåt för dålig uppdatering, men i måndags hade jag en massa bilduppgifter att göra färdigt och igår var jag på musikesteternas konsert (dom var awesome!). Jag gick dit med Helena, innan det åt vi glass och kollade på filmatiseringen av Stephen Kings "It" - vilket i sig resulterade i att jag tittade mig omkring efter mordiska clowner resten av kvällen . Att jag ska vara så lättskrämd!

Nu ska jag softa, teckna och se på TV! Slutade elva idag - det är ju trevligt! ^^

KOMMENTARER:

  • Alva säger:
    2011-03-30 | 15:30:57
    Bloggadress: http://alvatenor.blogg.se/

    Killar är alltid svåra..... haha! ;)

  • Emelie säger:
    2011-03-30 | 16:50:46

    Äh, du kan ju gotta dig i att dina tecknings-skills är skitbra ändå ;) Övning ger färdighet :)

  • REBECKA säger:
    2011-03-30 | 16:52:45

    sNYGG BLOGG :)

  • Lovisa Illustratör säger:
    2011-03-30 | 19:08:21
    Bloggadress: http://lovisaillustration.blogg.se/

    Eller hur! Män är fyrkantiga och konstiga. Och så... utåtstående delar, ähum. Men jag gillar min man, jag :)

    Fyrkantig, skäggig och alldeles...alldeles underbar!

  • Fotograf Matilda Bäcker säger:
    2011-03-30 | 19:30:03
    Bloggadress: http://matildabacker.blogg.se/

    Sv: Åh tack! :D

  • Anonym säger:
    2011-03-30 | 22:37:24

    Vad bra du är på att rita :P

Kommentera inlägget här: