Bernhardina

Midsommarhelg och nytt objektiv

Kategori: Aktuellt

Jagchdfhdf

Ursäkta för att ni får nöja er med flera år gamla bilder i dagens inlägg!

Nu kommer midsommarhelgen
snart (wohoo!) och då kan det bli dåligt med bloggandet. På tisdag drar jag till Gbg och festival, veckan därpå Karlstad och Malmö med Adriana. Vilken tur att jag har en massa roliga grejer att lägga upp på bloggen, och lär få ännu fler under resorna ;)

Mitt nya objektiv kom igår! Det går till min Nikon, och har fast optik med bländare 1,4. Har hunnit testa den lite - och jag måste säga att det känns väldigt ovant att inte kunna zooma. Men bilderna blir bra (kan inte riktigt utala mig om det ännu, måste se dem i datorn!). Det lär bli mycket produktfoto med denna (är inte riktigt lika förtjust i modellfoto-med-mycket-konstrast-och-ljus-mycket-bokeh-och-enorm-bländare-fotografering som resten av bloggvärlden är) men jag kommer nog ändå att använda denna till vanliga porträtt :)

Hoppas alla får en jättebra midsommar! Ska ni hitta på något speciellt? ♥

KOMMENTARER:

  • A säger:
    2011-06-23 | 10:18:56

    HA EN FESTLIG MIDSOMMAR! :D

  • Johana säger:
    2011-06-23 | 10:20:16

    Fin blogg ^^ Jag och mina kompisar ska träffas och tillaga en riktig "midsommar-middag"! Ska bli jättemysigt :)

  • Oskar säger:
    2011-06-24 | 11:58:59

    Kom igen berra! Vi lagar värsta "midsommar-middagen" vi också. Kom till mig vid 18!!! :)

  • Ahmed säger:
    2011-06-24 | 12:02:12
    Bloggadress: http://islambloggen.blogg.se/

    Sup Big B?



    Checka vårt senaste blogg inlägg: "Slöjor for life va?"

  • Josef säger:
    2011-06-24 | 22:45:48
    Bloggadress: http://israeliskambassaden.blogg.se/

    Hej B!



    Kom ner och fira midsommar med oss vet ja!

  • Anna Stina säger:
    2011-06-24 | 22:46:30

    Danke schön Bernhardina!



    Glad midsommar!

Kommentera inlägget här: