Bernhardina

Korvar

Kategori: Foto - Modell


Tagen med Nikon D80
Modell//Helena

Ja, jag ska hämta korvar idag. Roligt va? ^^ Min midsommarhelg var lugn och trevlig, som jag gillar det. Har fotograferat mycket - i torsdags fotade jag Zarah, och igår utforskade jag mitt nya objektiv hela dagen i parken. Jättefina resultat - bilder kommer!

Just nu längtar jag såklart till på tisdag och Gbg! Förra gången jag åkte till Göteborg glömde jag mobilen hemmaoch trodde att den hade blivit stulen. Åh herregud.. det är typiskt mig att glömma/tappa/slarva bort saker så det var ett under att den fanns kvar när jag kom hem! >_< Häromdagen hittade jag inte mitt betalningskort och fick vända upp och ner på hela mitt rum innan jag hittade det i en jackficka. Ja.. -.-'

Det blir inget bloggande imorgon eller på tisdag, men när jag kommer hem på onsdag ska jag se till att ladda upp lite festivalbilder! Vi ses då! ♥

KOMMENTARER:

  • Hannah säger:
    2011-06-26 | 10:48:46

    Fin bild! :D

  • Smsa Låna säger:
    2011-07-19 | 19:32:35
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

    Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

Kommentera inlägget här: