Bernhardina

Kommer snart på en blogg nära dig

Kategori: Digital Art - In Progress/Making Of


Alla dessa är i förstadiet, men ni kommer såklart att få se dem färdiga så småningom :)

1. Hittade en underbar visningsbild på Frida Gustavsson och blev tvungen att måla av den. Hon är så älvlik att man börjar undra..!
2. En bild jag påbörjade för evigheter sedan som jag inte gjorde färdigt. Nu ska jag ta tag i den! Det är en av mina karaktärer från min fantasynovell.
3. Denna är lite halvt fucked upp men ändå kul tycker jag. Bara en bild jag började på när jag hade tråkigt en gång, det ska inte föreställa någon speciell eller något speciellt ^^
4. Ännu en av mina karaktärer och ett försök till att rita män, något jag inte är superhum på.
5. Den nyaste av dessa - testade egentligen bara en ny photoshop-pensel men hittade samtidigt en intressant palett. Inspirerad av modellen Dorothea Barth Jörgensen.
6. Lyckades ta mig genom förstadiet till den här tygstudien men tänkte göra färdig själva bilden också. Någon gång i framtiden :3
Kommentera inlägget här: